Dana Memulakan Perniagaan

1 Lot = RM 10.00
200 Lot Ditawarkan

Saya nak mohon bantuan kewangan kalau boleh untuk membeli barangan keperluan anak dan rumah ,dan jelaskan bayaran yang tertunggak sebab kami sekeluarga kehilangan pendapatan sebab kurantin positive covid .

 

Saya ada anak seorang berumur 7 tahun.Kami duduk rumah sewa dan dah 2 bulan tertunggak, sebulan RM350 sewa Tuan rumah selalu call saya untuk bayar sewa yang tertunggak tu.Suami saya hilang punca perdapatan kerana pendemik covid lepas kuarantin tu.Suami saya sebelum ni kerja jual ayam waktu pagi dan dapat gaji hari RM50. suami saya tidak mempunyai kelayakan spm .Saya tak pernah mohon mana2 bantuan setakat ni cuma kalau makanan saya selalu dapat kat masjid macam beras biskut susu dan barangan makanan.

 

Saya ada 5 beradik, abang sulong 35 tahun, abang kedua 31 tahun, abang ketiga 28 tahun, kakak 26 tahun dan saya 24 tahun.Saya tak pernah mintak tolong adik beradik saya sebab dorang ada family sendiri dan dorang pun ada susah sendiri. Kadang2 ada jugak makanan diaorang bagi. Keperluan asas kami sebulan RM450 sebulan.. Dan harini 18/10 kereta suami kena pokok jatuh atas kereta, saya harap ada yang membantu saya untuk membantu kewangan saya untuk memulakan berniaga kecil2 untuk menyara keluarga




175
Baki Lot Diperlukan
25
Lot Telah Terbeli
12
Penderma
 
RM 250.00 12.5%

















Organisasi:


MarhaenMY - Mohd Azhar bin Maliki