Bantuan Keperluan Asas Untuk Keluarga Razimah


Bantuan Keperluan Asas Untuk Keluarga Razimah


MarhaenMY - RAZIMAH SABAR
Kota Kinabalu, Sabah
86.5%
RM 1,930.00 RM 2,000.00


27
Baki Lot Diperlukan
193
Lot Telah Terbeli
64
Penderma
939
Pengunjung

1 Lot = RM 10.00
200 Lot Ditawarkan

Assalamualaikum saya di sini ingin memohon bantuan seikhlas hati semua.. Saya merupakan suri rumah manakala suami saya pula bekerja sendiri.. Kami ada 3 orang anak yang berumur 2 tahun, 4 tahun da 6 tahun.. Sebelum ni suami bekerja repair wiring rumah ke rumah.. Sejak pkp ni lah pendapatan suami terjejas sehingga langsung tiada pndapatan sebab dah tak dapat nak buat kerja.. Masa kerja wiring ni pendapatan suami RM30 sehari.. Suami sekarang bekerja part time membantu kawannya angkat barang2, dengan hanya itulah tempat kami bergantung harap.. Kadang2 gaji dia dapat tu tak menentu, sehari RM20 tu pun kalau ada kerja.. Segala bantuan online saya berusaha isi.. call sana sini..tunggu tinggal tunggu.. saya dan suami tak mgapa kalau tak makan tapi saya kesian ke anak je.. Anak bongsu saya masih memerlukan susu kerana umurnya masih setahun ke atas kami pula tinggal menyewa bil rumah sewa pun mulai tertunggak.. Saya cuba bayar sedikit2 alhamdulilah tuan rumah pun belum berhasrat nak halau kami.. Bil api air pun dah berbulan tak bayar.. Tinggal tunggu kena potong je tapi saya cuba jugak bayar sedikit.. Sewa rumah kami RM500 sebulan dan dah dua bulan tertunggak.. Keperluan asas kami sebulan RM200 lebih dan saya memerlukan barangan dapur dan barang basah untuk keluarga saya dan Dugro madu 123 untuk anak saya..

Read More


Recent Contribution
Rizal  RM10.00
Top Contribution
Azree  RM200.00
First Contribution
Aliah  RM10.00

27

Baki Lot Diperlukan

193

Lot Telah Terbeli

64

Penderma

939

Pengunjung
Recent Contribution
Rizal  RM10.00
Top Contribution
Azree  RM200.00
First Contribution
Aliah  RM10.00